Valk ja Kaalulangetus: Kuidas Täiskõhuproteiin Aitab Vormi Hoida Ja Kaalu Langetada?

Valk ehk proteiin: Kuidas valk aitab üleliigseid isusid peletada ja vormi hoida


Kui ka sind vaevavad pidevalt üleliigsed isud, kõht läheb kiirelt tühjaks ning pidev näksimine pärsib sinu tervislikku eluviisi, siis põhjus võib peituda keha valgupuuduses.

Teaduslikult on tõestatud, et inimene lõpetab söömise siis, kui valgunälg on kustutatud.

See tähendab, et igapäevasest toidust, kus ei saa kätte vajalikku kogust valku, jäävad isud meid kummitama. Just pideva näksimisevajaduse probleemi meie uued  täiskõhu proteiinisegud lahendavadki.

Kella 15-ne šokolaad lisaenergiaks ei pea enam tavapärane olema. Muutust tunned juba esimestel päevadel.

Loe edasi, kui soovid teada täpsemalt mis on valgu eelised tervisele, kuidas proteiini tarbimine siiski hoiab isud eemal ja kuidas valk aitab hoida tervislikku vormi.

Valk aitab loomulikul viisil kaalu langetada

Valku ehk proteiini peetakse üheks kõige olulisemaks toitaineks vormi hoidmisel, kaalu langetamisel ning tervisliku väljanägemise allikaks.

Suures koguses valkude tarbimine kiirendab ainevahetust, vähendab söögiisu ja muudab mitmeid kaalu reguleerivaid hormoone.

Valk aitab vabaneda üleliigsetest kilodest ja kõhurasvast ning see töötab mitmel erineval viisil. 

Proteiin ehk valk muudab mitmete kehakaalu reguleerivate hormoonide taset

Hüpotalamus on nägemiskühmu all paiknev vaheaju alumine piirkond, vegetatiivse närvisüsteemi kõrgeim regulatsioonikeskus, mis juhib organismi tahtele allumatuid talitusi, näiteks toidu liikumist soolestikus.

See piirkond ajust reguleerib aktiivselt meie kehakaalu ning selleks, et aju saaks määrata, millal ja kui palju süüa, peab see töötlema mitut erinevat tüüpi teavet.

Ühed kõige olulisemad signaalid ajule on hormoonid, mis muutuvad vastavalt toitumisele.

Suurem valgu tarbimine suurendab küllastustunde (söögiisu vähendavate) hormoonide GLP-1, peptiidi YY ja koletsüstokiniini (küllastustunnet esile kutsuv hormoon) taset, vähendades samal ajal greliini (näljahormoon) taset.

Kui asendada süsivesikud ja rasvad valgu vastu, vähendab see tunduvalt näljahormooni ning suurendab mitmeid küllastushormoone. See omakorda paneb vähem kaloreid tarbima ja tänu sellele püsib kõht kauem täis. See on ka peamine põhjus, miks valk aitab kaalust alla võtta.

UUS! Täiskõhu proteiinisegu sisaldab kõrgkvaliteetset taimset valku, mida on hea seedida ja mis ei tekita kehas põletikku, puhitust ega raskustunnet. Kodumaise mustasõstra maitselist või troopilise mango maitselist täiskõhu proteiinisegu on lihtne ja mugav iga päev veega tarbida. See on Sinu lihtne, kiire, maitsev ning jamavaba vahepala, mis hoiab kõhu pikalt täis ja isud eemal!

Boost Yourself Healthy Weight Täiskõhu Proteiinisegud.

Valkude seedimine ja ainevahetus põletab kaloreid

Pärast igat söögikorda kasutab keha kaloreid toidu seedimiseks ja ainevahetuseks. Seda nimetatakse toidu termiliseks efektiks (TEF) ehk kehal on vaja täiendavat energiat, et seedida toitu.

Võime leida erinevaid numbreid proteiini termilise efekti osas (20–30%), kuid on selge, et see efekt on palju kõrgem võrreldes süsivesikute (5–10%) ja rasvadega (0–3%). 

Näiteks kui valgu puhul on efekt 30%, tähendab see, et kui tarbida 100 kalorit valku, siis lõpuks jääb kehal alles kasutada ainult 70 kalorit. 

Valk paneb sind rohkem kaloreid põletama 

Tänu kõrgele termilisele efektile ja mitmetele teistele teguritele aitab suurem valgu tarbimine soodustada ainevahetust. See aitab ka ööpäev läbi rohkem kaloreid kulutada. Jah, isegi magades!

Uuringud on näidanud, et suurem valgu tarbimine mitte ainult ei kiirenda ainevahetust, vaid suurendab ka põletatud kalorite hulka umbes 80–100 kalorit päevas. Selle mõju on eriti hästi näha ülesöömisel ehk tarbitakse kordades rohkem kaloreid, kui keha jõuab põletada.

Ühes uuringus suurendas ülesöömisel kõrge valgusisaldusega dieet põletatud kalorite hulka 260 võrra päevas. Kalorite põletamise osas on kõrge valgusisaldusega dieedil kindlasti eelis võrreldes vähese valgu tarbimisega dieedil.

Loomne versus taimne valk?

Paljudel inimestel läheb vadakuvalguga seedimine korrast ära, tekivad puhitused ja raskustunne kõhus, see teeb enesetunde ebameeldivaks. Taimne valk, mida kasutame Healthy Weight täiskõhu proteiinisegus, ei ärrita sellisel kujul soolestikku, ei sega seedimist ega tekita raskustunnet kõhus.

Proteiin vähendab söögiisu ja paneb sind vähem kaloreid tarbima

Valk võib vähendada näljatunnet ja söögiisu mitme erineva mehhanismi kaudu. See võib omakorda automaatselt viia väiksemas koguses kalorite tarbimiseni. Ehk siis lõpuks sööd vähem kaloreid ilma, et peaksid pidevalt neid lugema või toidu portsjoneid kaaluma.

Mitmed uuringud on näidanud, et kui inimesed suurendavad valkude tarbimist, hakkavad nad vähem kaloreid sööma. See toimib söögikordade kaupa kui ka igapäevaselt kalorite vähendamise kaudu. Kuid ei tohi unustada, et sealhulgas peab olema valgu tarbimine kõrgem.

Ühes uuringus, kus tarbiti päevasest kalorite hulgast 30% valku, vähenes automaatselt kalorite tarbimine päevas 441 kalori võrra.

See on muljet avaldavalt suur kogus. Kokkuvõttes tuleb kasuks suurendada valkude hulka menüüs, sest see vähendab söögiisu ning nii on lihtsam vähendada kalorite kogust.  

Boost Yourself Healthy Weight Täiskõhu Proteiinisegud.

Proteiin aitab võidelda erinevate isudega ja vähendab hilisõhtust näksimist

Nagu me kõik teame, on erinevad isud dieedi suurimaks vaenlaseks. Isud on ka peamiseks põhjused, miks enamik inimesi kipuvad dieeti pidades ebaõnnestuma ja alla andma.

Teiseks suureks probleemiks on kõigile teada-tuntud hilisõhtune näksimine. Paljudel inimestel, kellel on soodumus kaalust juurde võtta, tekivadki erinevad isud just öösiti ja sellepärast süüakse ja näksitakse enne magama minekut.

Kuna need kalorid lisatakse päevasele kogusele, võib kaloraaž ületada kõvasti päevase normi. Siinkohal tuleb taaskord mängu proteiin, mille abil on võimalik saada üle erinevatest isudest ja öisest söömise vajadusest. 

Uuringus, mis tehti ülekaaluliste meeste seas, selgus, et kui 25% kaloritest on valk, vähenesid erinevad isud 60% võrra ja hilisõhtune näksimisvajadus vähenes poole võrra.

Oleme kõik kuulnud, kui vajalik on hommikusöök, eriti kui alustada hommikut valgurikka toiduga.

Uuringus, mis tehti tüdrukute seas, selgus, et kõrge valgusisaldusega hommikusöök vähendas tunduvalt nende isusid päeva jooksul.

Lisaks taimsele proteiinile kasutame täiskõhu proteiinisegudes ka uusi tooraineid, nagu külmkuivatatud mango-, maasika- ja sidrunipulber. Need uued koostisosad on supermaitsvad, mis annavad maitseliselt sama tulemuse, nagu sa võtaksid maasikad sügavkülmast, jahvataksid pulbriks ning lisaksid seda enda toidule. Säilinud toiteväärtus ja vitamiinid ning mõnus maitse. Sama asi on tehtud ka mango ja sidruniga. Loodame, et sulle ka meeldib, sest me oleme tulemuse üle väga uhked.

UUS!

Healthy Weight täiskõhu proteiinisegu: musta sõstra maitseline (300g)

Pole isusid, pole muresid.

Kui toidust ei saa piisavalt valku, tekivad erinevad isud magusa ja muude ahvatluste järgi. Ilma üleliigsete isudeta elu on muretu.

 

  • Kodumaise musta sõstra maitseline taimne proteiinisegu.
  • Kvaliteetne taimne valk, mida on hea seedida.
  • Lihtne igapäevaseks kasutamiseks.
  • Ühest pakist (300g) jagub muretult 20 portsjoniks.
  • JAMAVABA toode: ei sisalda lisaaineid.
  • Tasume sinu eest saatmiskulu 2.69 €, kui tellid üle 35 €.
  • Registreeru Boost Yourselfi püsikliendiks ja teeni iga ostuga 5% raha tagasi.
  • Teeni 0.8 € Boosti boonusraha.
Tootekood: 999200-2-1 Kategooriad: , ,
(3 arvustust)
15.90
UUS!

Healthy Weight täiskõhu proteiinisegu: troopiline mango (300g)

Pole isusid, pole muresid.

Kui toidust ei saa piisavalt valku, tekivad erinevad isud magusa ja muude ahvatluste järgi. Ilma üleliigsete isudeta elu on muretu.

  • Troopilise mango ja maasika maitseline taimne proteiinisegu.
  • Kvaliteetne taimne valk, mida on hea seedida.
  • Lihtne igapäevaseks kasutamiseks.
  • Ühest pakist (300g) jagub muretult 20 portsjoniks.
  • JAMAVABA toode: ei sisalda lisaaineid.
  • Tasume sinu eest saatmiskulu 2.69 €, kui tellid üle 35 €.
  • Registreeru Boost Yourselfi püsikliendiks ja teeni iga ostuga 5% raha tagasi.
  • Teeni 0.8 € Boosti boonusraha.
Tootekood: 999200-2 Kategooriad: , ,
(3 arvustust)
15.90
-25%
(5 arvustust)
59.70 44.78

Kolm ühes kombo + TASUTA saatmine.

Sellest kolm ühes kombost leiad kõik selleks, et parandada oma und, tunda end kergemalt, langetada kaalu ning tõsta oma energiataset!

  • Valgurikas koostis teeb smuutist kõhtutäitva toidukorra.
  • Ashwagandha on rahustava toimega, aitab tõsta emotsionaalset ja füüsilist heaolu ning parandada und.
  • Kõrge kiudainesisaldus toetab seedetegevust.
  • Peruu toorkakao kaitseb tõhusalt põletike ja vananemise eest ning tekitab õnnetunnet.
  • Goji marjad sisaldavad kaltsiumi, rauda, kaaliumi, tsinki, C-vitamiini, B3 vitamiini ja seleeni, mis aitavad väsimuse ja kurnatuse vastu.
  • Telli endale ka tasuta Healthy Weight kava ja retseptid.
  • Esimesi tulemusi võid näha juba 14 päevaga.
  • TASUTA saad kaasa väljaprinditud smuutiretseptid!
(5 arvustust)
59.70 44.78

Valk aitab langetada kaalu ilma pideva kalorite lugemiseta ja stressita

Valk töötab meie kehas „kalorid sisse versus kalorid välja“ võrrandi alusel. See vähendab sisse tulevaid ja suurendab välja minevaid kaloreid. Just samal põhjusel ei ole üllatav näha, et kõrge valgusisaldusega dieedid viivad kergemalt kaalu langemiseni ilma teadlikult kaloreid, rasvu, süsivesikuid ja toiduportsjoneid piiramata .

Üheks ohtlikumaks kohaks, kuhu rasv koguneb, on kõhupiirkond. See on kahjulik, sest rasv koguneb siseorganite ümber, mis tekitab omakorda erinevaid haigusi. Ka selle piirkonnaga on seotud suurem valgu tarbimine. See aitab kaotada kõhurasva, vältida haigusi ja parandada enesetunnet.

Kaalulangetus on oluline, kuid veel tähtsam on kaalu hoidmine pikas perspektiivis

Paljud inimesed alustavad dieediga ja langetavad kaalu, kuid tihti tulevad need kilod tagasi, sest lühiajalised dieedid ei paku probleemile lahendust. Kiires elutempos ei suudeta dieeti pikaajaliselt järgida. Ka siinkohal tuleb kasuks valk, sest suurem valgu tarbimine aitab lisaks kaalu langetamisele ka kaalu hoida.

Valk aitab ära hoida lihaste kaotust ja ainevahetuse aeglustumist

Tähtis on teada, et kaalulangetus ei võrdu alati ainult rasvade kaotusega. Sellega võib väheneda ka lihasmass. Kuigi meie eesmärk on kaotada keharasva, nii nahaalust kui ka elundite ümber olevat rasva, siis lihase kaotamine on nii-öelda kõrvaltoime, mida enamik inimestest ei soovi.

Teine kõrvalmõju, mis võib kaalu langetamise ajal tekkida, on ainevahetuse aeglustumine. Ehk lõpuks võid sa kulutada vähem kaloreid kui enne kaalulangetamist. Seda nimetatakse „näljarežiimiks“ ja tänu sellele võib sul kulutamata jääda mitusada kalorit päevas.

Süües piisavalt valku, võib see aidata lihaskaotuse osas, sest see kiirendab seedimist, samal ajal kui su keha tegeleb rasva põletamisega.

Jõutreening on üks oluline tegur, mis võib vähendada kehakaalu langetamisel lihaste kadu ja ainevahetuse aeglustumist. Sel põhjusel ongi kaks kõige tähtsamat komponenti kaalu langetamisel jõutreening ja suurem valgu tarbimine.

Lisaks kiirele ainevahetusele ja meeldivale kaalunumbrile aitavad trenn ja proteiin kaasa ka tervisliku keha „voolimisele.“

Kui palju valku peaksin tarbima?

Valgu DRI (Dietary Reference Intake) on keskmiselt naiste puhul 46 grammi ja meeste puhul 56 grammi. See kogus on piisav igapäevaseks toitumiseks, kuid kaalulangetuse ja lihasmassi kasvatamiseks jääb sellest kogusest puudu.

Enamik valgu ja kehakaalu langetamist käsitlevaid uuringuid väljendavad proteiinisisaldust kalorites protsendina. Selle järgi tuleb välja, et 30% valke päevas on piisav kogus, et kaalu langetada. Enda koguse välja arvutamiseks tuleb korrutada kaloraaž 0,075-ga.
Näiteks kui päeva kogus on 2000 kalorit, siis 2000 * 0,075 = 150 grammi valku.

Veel on võimalik arvutada välja valgu kogus oma kehakaalu järgi. Soovituslik on 1,5 – 2,2 grammi kilogrammi kohta. Ära ole numbrites kinni. Need ei pea olema ülitäpsed, aga kõik, mis jääb vahemikku 25-35% kaloritest, peaks olema efektiivne.  

Pea meeles, et parima tulemuse saavutamiseks tuleks valku tarbida iga söögikorra ajal või vahepalana.

1 SPL HEALTHY WEIGHT TÄISKÕHU PROTEIINISEGU = 7G PUHAST TAIMSET VALKU

Kuidas rohkem valku süüa?

Kõige lihtsam viis valkude tarbimist suurendada on süüa valgurikkaid toite. Teinekord ei pruugi aga valgurikkad toidud meile meelepärased olla. Lisaks sisaldavad need peale valgu ka muid toitaineid nagu rasvu, süsivesikuid, suhkruid jne. 

Kui tunned, et sa ei suuda toidu abil oma päevast valgunormi eesmärki täita, siis meil on sulle lahendus. Täiskõhu proteiinisegu annab palju kasulikke eeliseid, kaasa arvatud suurenenud kaalulangus, vähenenud näksimisvajadus ja pikem täiskõhutunne.

Tegelikult on äärmiselt lihtne lisada oma toitumisse rohkem proteiini juurde ning sa ei pea seda endale keeruliseks tegema. Oleme kogu vaeva sinu eest ära juba näinud! Tarbi täiskõhu proteiinisegu vahepalana ning tunned muutust enesetundes juba loetud päevadega.

proteiinisegu Boost Yourself

Proteiin on kõige lihtsam ja maitsvam viis, kuidas kaalust alla võtta

Kui me räägime üleliigsest rasvaprotsendist lahtisaamisest ja tervisliku väljanägemisega kehast, siis on valk toitainete kuningas. Lihtne on see, et suurema valgusisalduse saamiseks ei pea otseselt midagi piirama. Tuleb lihtsalt valke oma toitumisse  juurde lisada. Eriti ahvatlevaks teeb kõrge valgusisaldusega toitumise see, et see maitseb päriselt ka hästi, saad seda rohkem süüa ja see tekitab täiskõhutunde pikaks ajaks.

Pikaajaliselt on suure valgusisaldusega dieet tõhus ka rasvumise ennetamiseks. Suurendades püsivalt valke oma menüüs, pöörad  enda kasuks ka „kalorid sisse versus kalorid välja“ süsteemi.

Kuude, aastate või aastakümnete jooksul võib see vöökohas teha kokku tohutu erinevuse.

UUS!

Healthy Weight täiskõhu proteiinisegu: musta sõstra maitseline (300g)

Pole isusid, pole muresid.

Kui toidust ei saa piisavalt valku, tekivad erinevad isud magusa ja muude ahvatluste järgi. Ilma üleliigsete isudeta elu on muretu.

 

  • Kodumaise musta sõstra maitseline taimne proteiinisegu.
  • Kvaliteetne taimne valk, mida on hea seedida.
  • Lihtne igapäevaseks kasutamiseks.
  • Ühest pakist (300g) jagub muretult 20 portsjoniks.
  • JAMAVABA toode: ei sisalda lisaaineid.
  • Tasume sinu eest saatmiskulu 2.69 €, kui tellid üle 35 €.
  • Registreeru Boost Yourselfi püsikliendiks ja teeni iga ostuga 5% raha tagasi.
  • Teeni 0.8 € Boosti boonusraha.
Tootekood: 999200-2-1 Kategooriad: , ,
(3 arvustust)
15.90
UUS!

Healthy Weight täiskõhu proteiinisegu: troopiline mango (300g)

Pole isusid, pole muresid.

Kui toidust ei saa piisavalt valku, tekivad erinevad isud magusa ja muude ahvatluste järgi. Ilma üleliigsete isudeta elu on muretu.

  • Troopilise mango ja maasika maitseline taimne proteiinisegu.
  • Kvaliteetne taimne valk, mida on hea seedida.
  • Lihtne igapäevaseks kasutamiseks.
  • Ühest pakist (300g) jagub muretult 20 portsjoniks.
  • JAMAVABA toode: ei sisalda lisaaineid.
  • Tasume sinu eest saatmiskulu 2.69 €, kui tellid üle 35 €.
  • Registreeru Boost Yourselfi püsikliendiks ja teeni iga ostuga 5% raha tagasi.
  • Teeni 0.8 € Boosti boonusraha.
Tootekood: 999200-2 Kategooriad: , ,
(3 arvustust)
15.90

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga