TAIMNE VALK TOOB HEA VORMI!

Keha peamised energia- ja kaloriallikad on süsivesikud, rasv ja valgud.

Ideaalse vormi võtmesõnaks on VALK.

Paljudel on soov suveks saledaks saada, kuid koroona-aasta on oma töö teinud – juba teine suvi on tulemas ja ikka ei ole saanud korralikult trenni teha. Meie keskendume sel aastal valgule, muidugi ikka ja ainult kvaliteetsele taimsele valgule.

TAIMNE VALK TOOB HEA VORMI!

Keha peamised energia- ja kaloriallikad on süsivesikud, rasv ja valgud.

Ideaalse vormi võtmesõnaks on VALK.

Paljudel on soov suveks saledaks saada, kuid koroona-aasta on oma töö teinud – juba teine suvi on tulemas ja ikka ei ole saanud korralikult trenni teha. Meie keskendume sel aastal valgule, muidugi ikka ja ainult kvaliteetsele taimsele valgule.

Miks meil üldse valku vaja on?

Keha kasutab valku enese üles ehitamiseks ja käigus hoidmiseks. Kui keha ei saa valku, hakkab ta nõudma teisi kaloreid – rasvast või süsivesikutest. On tõestatud,  et kui valgunälg on kustutatud, lõpetame söömise. Süsivesikute ja rasvade puhul on aga teisiti, palju lihtsam on üle süüa.

Mis juhtub, kui tarbime liiga vähe valku?

Piisava koguse valgu saamine toidust on vajalik, et anda toitu nii lihastele kui kogu kehale. Tõsine valgupuudus viib lihasnõrkuseni ning võib tekitada juuste ja naha muutusi ning immuunsüsteemi häireid. Valkude defitsiiti võid tunda ka energiapuudusena.

Tänapäeva elutempo on kiire ja toidud sisaldavad väga vähe kvaliteetset valku, mis võib tekitada pidevat näljatunnet. Soovitamegi alustada Healthy Weight kuuriga – tarvitades toodet hommikul ja õhtul.

VALGUD TEKITAVAD TÄISKÕHUTUNNET
JA TOIDAVAD LIHASEID

Valgurikaste toiduainete tarbimisest on palju kasu kehale ja tervisele, muuhulgas lihaste kasvatamise, immuunsüsteemi ja närvisüsteemi toetamise juures.

Lisaks tekitavad valgurikkad toidud söömise järel täiskõhutunnet ning aitavad seeläbi kaasa kaalulangetamisele.

Healthy Weight kõrge taimse valgu sisaldusega tooted on tervislik viis alustada kehakaalu langetamise teekonda

Miks eelistada loomsele valgule taimset?

Kuna vormi säilitamine ja tervislik kaal nõuavad korras ainevahetust ja tervet soolestikku, siis ei saa üle ega ümber kiudainetest. Taimsed valgud sisaldavad lisaks valkudele tihti ka kiudaineid, mis üksteist täiendavad. Taimne valk toetab heade seedebakterite elutegevust. Taimsed valguallikad ei tõsta kolesteroolitaset, ei tekita puhitusi ega kehva enesetunnet. Populaarse ketogeense (keto-)dieedi kõrval ja proteiini populaarsuse juures, oleme meie keskendunud taimsele valgule.    

Kui palju on valku vaja?

Soovitatav valgukogus tervel täiskasvanud inimesel on keskmiselt 0,8 grammi 1 kg kehakaalu kohta.

Näiteks 70 kg kaaluv terve mees vajab 56 g valku päevas, 60 kg kaaluv naine aga 48 g. Kindlasti tuleks tähele panna, mida me sööme ja kui palju selles on valku.

LANGETA KAALU HEALTHY WEIGHTIGA – IGAPÄEVASE TÄISKÕHUPROTEIINIGA SÄILITA SEE

Keha vajab kvaliteetset valku. Kui alguses pakkusime Healthy Weight toodet kuurina, siis peagi mõistsime, et igapäevatoode on möödapääsmatu. Põhjuseks tihe tagasiside, et kohe, kui enam keha valku ei saanud, tuli pidev söögiisu jälle tagasi. Nii sündisid uued põnevad lahendused täiskõhuproteiini näol. Kaalu langetamise või säilitamise seisukohast on oluline, millisel kujul valku tarbida.

Kui oled Healthy Weight kuuri läbi teinud ning tahad kaalunumbrit ja kergust kehas säilitada, siis tarbi juurde igapäevaseks kasutamiseks mõeldud täiskõhuproteiini. Selleks, et kõht kauem täis oleks, on soovitatav seda manustada koos kiudainetega – sega pudru sisse, söö jogurti ja müsliga või sega marjadega.

Healthy Weight kõrge taimse valgu sisaldusega tooted on tervislik viis alustada kehakaalu langetamise teekonda

Kas siis toidust ei saa piisavalt valku?

Kahjuks ei sisalda töödeldud toit piisavalt valku. Toiduainetööstus on palju muutunud ja mitte positiivses võtmes, nii et väga raske on vajalikus koguses valku kätte saada. Keha ei salvesta valku – seega tervislikus kaalus püsimiseks peab seda tarbima iga päev.

Testitud "katsejäneste" peal ja tagasiside oli 5-tärni

Tegime toodet välja tuues läbi katsejäneste kuuri, kus jagasime taimset proteiini välja 20 katsejänesele, ja sellest ilmnes, et kõik tõesti toimib.

Mida "katsejänesed" arvasid?

Aliis, kes alguses oli väga skeptiline, ütles, et lisas segu oma hommikupudrule ja see tõesti toimis nii, et enne lõunasööki ei olnud vaja näksida. Katriin jagas, et kõht püsis täis ja lihtsalt ei tahtnud midagi juurde süüa. Mõni jõi seda segu smuutiga, mõni segas mahlaga, mõni keetis pudru sisse. Meile saadeti hulganisti retsepte ja mis kõige tähtsam, valdav tagasiside oli see, et enam ei söö keegi katsejänestest üle. 

Katsejäneste kuus olid kaasatud erinevad grupid ja see tõestas imeliselt, et oled sa noor või vana, naine või mees – see toimib. Näksimine kaob võluväel, sest keha saab vajaliku valgu kätte ja pole vaja kogu aeg midagi suhu pista. 

Lepime siis kokku, et enam me üle ei söö, vaid kasutame rohkem lauset
„Aitäh, kõht on täis!“

Mida "katsejänesed" veel täiskõhuproteiinist arvasid?

„Aitas asendada pideva näksimise harjumuse tervisliku vahepalaga.”

„Juhtis rohkem tähelepanu ka muudele tervislikele harjumustele.”

„Tekkis smuuti joomise harjumus, sealt saab kätte ka vajaliku värske kraami.”

„Aitas magusaisudest / kiire süsivesiku vajadusest üle saada.”

„Ei olnud proteiinimaitset tunda.”

#aitähkõhtontäis