Boost Yourself kaalu kaotamineHealthy Weight kava

Sinu kauni välimuse nimel

Uus ja maitsev lahendus, kui soovid saledamat figuuri kaloreid lugemata!

Fitlap

Liitu siin ja saadame sulle juhendi koos smuutiretseptidega meilile.

Lisakilode tekkimise peamised põhjused:

Boost Yourself kaalu kaotamine

Ühekülgne toitumine

Boost Yourself kaalu kaotamine

Ebaühtlased toidukorrad

Boost Yourself kaalu kaotamine

Enda pidev premeerimine

Boost Yourself kaalu kaotamine

Kiire elutempo

Boost Yourself kaalu kaotamine

Stress

Boost Yourself kaalu kaotamine

Vähene liikumine

Boost Yourself kaalu kaotamine

Ülesöömine

Boost Yourself kaalu kaotamine

Magusasõltuvus

Probleem

Tarbides õhtul suure hulga kaloreid, ladestuvad need varudena kehasse. Kalorite tarbimine peaks olema intensiivne sel ajal, kui keha seda kõige rohkem vajab ehk päeva alustamisel ja keset kiiret tööpäeva.

Tavapärane toitumine
Tavaparane toitumine

Lahendus

Vähenda õhtul tarbitavate kalorite hulka. Vaheta hilisõhtune raske ja organismi koormav toidukord tasakaalustatud ja kõrge valgusisaldusega Healthy Weight smuuti vastu. Keha saab kõik vajalikud toitained ja kõht on täis.

Uus plaan
Uue toitumise plaan kaalualandamiseks

Kalorite tarbimine

Tee teadlikke toiduvalikud

Kas sulle teeb muret liigne näksimine päeva jooksul? Kas sinu toidukorrad on toitaine- ja vitamiinirikkad või sööd palju "tühje" kaloreid? Kas juhtub, et jätad toidukordi vahele ning õhtuks vaevleb keha energiakriisis ning käid aina külmkapi kallal?

Kui sa ei tee päeva jooksul teadlikke toiduvalikuid, võid märkamatult tarbida tuhandeid kaloreid ning kui sinu eesmärk on kaalulangetus, ei pruugi sa seetõttu oma eesmärgini jõuda.

Kui soovid toidukordade vahel näksimisest saadud liigset toiduenergiat vähendada, siis tervislik taimse valguga vahepala lahendab su probleemi. Sa ei pea kannatama tühja kõhtu ega põdema iga lonksu või ampsu pärast. Lisa supilusikatäis vahepalaks mõeldud proteiinisegu veele või mahlale ning hoiad nõnda isud ja kalorid kontrolli all.

Kui soovid asendada toidukorra proteiiniseguga smuutiga, siis energiakriisi vältimiseks peaks olema selles vähemalt 200 kcal. Et saaksid toidukorraga vajaliku koguse naatriumi ning kaaliumi, lisa smuutile näiteks 1 banaan ja klaas taimset piima. Saad kätte vajalikud ained, mida keha ühest toidukorrast vajab. Soovi korral saad smuutile lisatavate marjade ja puuviljade kalorsuse ja toitainete sisalduse kohta infot Nutridata toidu koostise andmebaasist.

Boost Yourself kaloraaz
Boost Yourself supertoidusegud Healthy Weight
  • Maitseb hästi iga smuutiga
  • Valgurikas koostis teeb smuutist kõhtutäitva toidukorra
  • Sobib ka imetavale emale
  • Ühest pakist jagub 15 smuutiks
  • Ei sisalda lisaaineid ega lisatud suhkruid
  • 100% mahe ja looduslikud koostisosad