Toitumisnõustaja Elis Nikolai: “Kuidas säilitada soovitud kehakaalu pärast kaalulangetust?”


Tervislik kaalulangetamine nõuab pühendumist ja järjepidevust, kuid kahjuks ei suudeta alati saavutatud ideaalkaalu säilitada ning tihti naastakse endiste toitumisharjumuste juurde.

Kaalu hoidmiseks on aga eriti oluline tervislike harjumustega jätkata ning siit leiadki mõned head nipid, kuidas soovitud kehakaalu ka pärast kaalulangetust säilitada.

Söö lisaks põhitoidukordadele ka vahepalasid

Eelkõige aitavad tervislikud vahepalad vältida ülesöömist. Ma usun, et meile kõigile on tuttav olukord, kus näljasena lauda istudes sööme palju rohkem, kiiremini ja kahjuks ka üsnagi valimatult.

Ideaalne oleks, kui me ei lasekski tugeval näljatundel tekkida, vaid sööksime regulaarselt viis korda päevas – kolm suuremat einet ja kaks väiksemat vahepala.

Vahepalad aitavad ka energiataset ühtlasena hoida ning seega vähendavad magusaisu ja ülearust näksimist. Vahepladeks sobivad hästi pähklid, supertoiduseguga smuuti või siis näiteks isetehtud energiapallid.

Ära unusta hommikusööki

Pole kahtlustki, et hommikusöök on päeva kõige olulisem toidukord! Tervislik hommikueine annab päevale hea stardi ning tegutsemiseks vajalikku energiat.

On tõestatud, et inimesed, kes söövad hommikusööki, teevad ka teistel toidukordadel tervislikumaid valikuid ning hoiduvad ülesöömisest.

Kui eelistad hommikusöögiks smuutit, siis oleks igati hea mõte seda ka supertoitudega rikastada. Seda selleks, et keha saaks ikka kõik vajalikud toitained kätte. Jäta meelde, et hommikusöök peaks lisaks süsivesikutele sisaldama ka kvaliteetset valku ja/või häid rasvu.

Hommikupudru või smuuti sisse lisatud kiudainerikas Digestion supertoidusegu aitab hästi seedimist toetada ning suure valgusisaldusega Healthy Weight supertoidusegud aitavad kõhul kauem täis püsida ja ennetada isusid.

Joo piisavalt puhast vett

Vesi on keha peamine koostisosa ning terve organismi säilitamiseks peaksime päevas tarbima vähemalt kaks liitrit puhast vett.

Samuti võib piisavas koguses vee joomine aidata ohjata isusid ja vähendada tarbetut näksimist, sest mõnikord ajame lihtsalt söögiisu joogijanuga segamini. Jah, smuutile lisatud vesi läheb ka arvesse!

Tarbi piisavalt kiudaineid

Kuna hea seedimine on kaalu säilitamisel väga oluline, siis tasub oma menüüd kindlasti rikastada kiudainerohke toiduga.

Lisaks seedimise toetamisele hoiab kiudainerikas toit veresuhkru tasakaalus, mistõttu väheneb ka isu magusa järele. Kiudainerikkad toidud on näiteks kaerakliid/helbed, täisteratooted, puu- ja köögiviljad ning marjad.

Digestion supertoidusegu sisaldab nelja kiudainerikast supertoitu ning Toidu- ja Fermentatsioonitehnoloogia Arenduskeskuse teadlaste väljatöötatud kiudainete segu. Lisa seda smuutile või pudrule ning supertoidusegu sobib hästi ka vahepalaks, kui lisad seda näiteks koos marjadega maitsestamata jogurti sisse.

Lisa menüüsse erivärvilisi köögivilju

Me peaksime päevas ära sööma viis peotäit köögivilju ja oleks suurepärane, kui need kõik oleksid eri värvi.

Kuna köögiviljad on äärmiselt toitainerikkad, kuid samas kalorivaesed, siis saab neid süüa kohe erilise mõnuga, ilma et peaksime kaalunumbri pärast pead vaevama.

Ka smuutidesse tasub lisaks puuviljadele lisada meelepäraseid köögivilju. Selleks on head variandid näiteks keedetud peet, spinat, varsseller, kurk ja porgandimahl.

Lisa toidukordadele kvaliteetset valku

Valgurikas toit aitab vähendada isusid ja säilitada pikaajalisemat täiskõhutunnet. Küll aga ei pea me kogu päevast valguvajadust saama ainult loomsest toidust. Ka taimedes on üllatavalt palju valku!

Head taimsed valguallikad on näiteks herned, oad, läätsed, pruun riis, maapähklivõi ja kõrvitsaseemned. Samuti aitavad valgutarbimist 100% taimsed Healthy Weight kõrge valgusisaldusega supertoidusegud.

Boost Yourself Healthy Weight smuuti

Smuutiretsept “Tõeline figuurisõber”

Elis Nikolai
Toitumisnõustaja

-10%

Figuurikombo: saledaks ja vormi + TASUTA saatmine

Rasvade põletamiseks ei pea pikki tunde jõusaalis veetma, vaid piisab ka õigete asjade söömisest, sest kõhulihased algavad tegelikult köögist!

Toitumine on ilusama figuuri saavutamisel kõige olulisem tegur ja nüüd on ka sinul võimalik seda Detox ja Healthy Weight supersmuutide abil ise näha. Lisaks aitab Yerba Mate vähendada söögiisu, kiirendab ainevahetust ning annab erksa olemise terviseks päevaks.

  • Tervislik harjumus igaks päevaks!
  • Laeb sinu keha vitamiinide ja mineraalainetega.
  • Sisaldab kokku 10 supertoitu.
  • 100% mahe ja looduslikud koostisosad!
  • Yerba Mate tee on hea alternatiiv kohvile.
  • Kaasa tasuta smuutiretseptid!
Kategooriad: ,
54.70 49.20
(11 arvustust)
23.90

Digestion supertoidusegu smuutidele 200 g

Digestion supertoidusegu on kõrge kiudainesisaldusega toode, et tunneksid end kergelt iga päev.

  • 4 kiudaineterikast supertoitu!
  • Sisaldab Toidu- ja Fermentatsioonitehnoloogia Arenduskeskuse (TFTAK) teadlaste väljatöötatud kiudainete segu, mis põhineb veeslahustuvatel kiudainetel.
  • Rikas kaltsiumi poolest, mis toetab seedeensüümide tööd.
  • Sobib suurepäraselt kõikidesse smuutidesse.
  • Sisaldab vaid looduslikult esinevaid suhkruid.
  • TASUTA kaasa väljaprinditud smuutiretseptid!
(11 arvustust)
23.90
(107 arvustust)
23.90

Healthy Weight supertoidusegu: Goji & Jõhvikas 200 g

Sirli tagasiside: “Lisaks sentimeetritele kadus ka väsimus!
Mareta tagasiside: “-5 kg ja number väiksemad püksid!
Kareth: “Kogu mu elu muutus – kaotasin 6 kg, olen taas rõõmus, energiline ja tahet täis!

Oled väsinud erinevatest toitumispiirangutest, mis tegelikult ei aita lisakilodest vabaneda? Soovid enda ellu lihtsat lahendust, mis hoiaks kõikuva kehakaalu stabiilsena ja meeleolu tipus? Vabane lisakilodest, raskustundest kõhus, magusaisudest ja väsimusest Healthy Weight supersmuutidega.

  • Eestis toodetud ja 100% puhas mahetooraine
  • Ei sisalda lisaaineid ega lisatud suhkruid
  • TASUTA kaasa väljaprinditud smuutiretseptid
  • Telli kõik ühes kombopakkumine -20% koos TASUTA saatmisega
  • Sobib ka imetavale emale
  • Fitlap soovitab
Tootekood: 999200 Kategooriad: , ,
(107 arvustust)
23.90

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

[]