Boost Yourself tervislikud harjumused

Levinumad hirmud Healthy Weighti väljakutse ees


Meie kõigi sees on mitmeid hirme: hirm tuleviku ees, hirm läbikukkumiste ees, hirm enda tervise pärast või hoopiski hirm, et mind ei armastata või ma pole piisav. Lisaks veel hirm kõige uue ees, üksi olemise ja lähedaste kaotamise hirm, hirm sügavuste ja kõrguste ees, surmahirm – see nimekiri võib jätkuda lõputult.

Igalühel meist on võimalik oma hirmudele ühte- või teisipidi vastu astuda. Selleks on tegelikult vaja vaid otsust enda sees. Võta see teadmine enda sisse vastu, et sa teed seda ainult iseenda heaks, mitte kellegi teise jaoks.

Selleks, et teha positiivseid muudatusi enda elus ja parandada tervist, tuleb astuda tavapärasest mugavustsoonist välja. Healthy Weight väljakutse aitab seljatada sinu senised ebatervislikud või kahjulikud harjumused ning asendada need uute ja paremate valikutega.

Healthy Weight väljakutsega kaotad mõned ülekilod, ergutad enda meeli, värskendad tavapärast rutiini, tõstad energiataset ning parandad unekvaliteeti. Sa tead, et teed seda parema eesmärgi nimel ning kuuri läbides valdab sind rahulolu. Sinu üleliigsed isud kaovad ning maitsemeeled muutuvad tundlikumaks, tunned ennast kergemalt kui kunagi varem ning tänu sellele tõuseb sinu enesekindlus. Kuuri lõpuks tunned end võitjana!”

Boost Yourself Healthy Weight Challenge

Healthy Weight väljakutse on lihtne – vaheta lihtsalt kahe nädala jooksul kaks toidukorda (hommiku- ja õhtusöök) supertoitudega rikastatud toitvate smuutide vastu!”

Peamised hirmud Healthy Weighti väljakutse ees

1. “Ma soovin smuuti asemel midagi muud süüa ja just närida. Külm toit pole minu teema ja ma ei tea, kui kaua ma niiviisi vastu pean.”

Lahendus: supertoite on võimalik lisada ka jogurti või pudru sisse või meisterdada nendest maitsvaid energiapalle. Võimalusi on tegelikult palju ka soojade toitude näol.

Kui sul on soov midagi närida, siis Crunchy supertoidusegus on mõnusalt krõmpsuvad seemned ja purustatud toorkakaooad. Lisa Crunchyt smuuti või pudru peale ning see lahendab närimise isu.

2. “Smuutist jääb kõht tühjaks.”

Lahendus: smuuti võib olla toitvam kui tavapärane praad! Ühes korralikus kosutavas smuutis on esindatud kõik toitainegrupid: süsivesikud, valgud, rasvad, vitamiinid ja mineraalained. Toites enda keha kõikide õigete toitainetega, kaovad ka üleliigsed isud ning valk hoiab kõhu pikalt täis. Vaata toitvaid smuutiretsepte siit.

3. “Lähen vahepalade või toidukorraga alt ning söön ennast üle.”

Lahendus: vaheta hommikune ja õhtune toidukord supersmuuti vastu ning jälgi, et neis oleks olemas kõik toitainegrupid (valk, süsivesik ja rasv.) Vahepalaks eelista alati värsket ja tervislikku.

Boost Yourselfi supertoidubatoonid on ideaalsed vahepalad, mis aitavad vähendada magusaisu ja peletada näljatunnet. Lõunasöögiks soovitame süüa täisväärtusliku toidukorra ning vältida kiirtoitu ja maiustusi.

Rahusta enda mõtteid näiteks selliste sõnadega: ma ei vaja praegu seda magustoitu / kiirtoitu / ebatervislikku näksi, sest see nulliks ära minu senised tulemused ning õhtul ootab mind smuuti, mis rahuldab kõik mu organismi reaalsed vajadused.

Tuleta endale meelde, kas sa vajad praegu seda toitu emotsinaalselt või tahad toita enda keha parimate toitainetega? Valik on sinu!

4. “Ma ei ole kunagi smuutisid valmistanud ega tea, kas teen neid ikka õigete kogustega.”

Lahendus: Healthy Weight kavaga saadame sulle retsepte, mida on lihtne valmistada etteantud koguste järgi ning ka ostunimekirja, et sa ei peaks poes enda pead vaevama. Lisaks sellele leiad palju häid retsepte ka meie retseptivaramust ning võid varieerida neid vastavalt enda soovi järgi.

5. “Ma ei mõista, kuidas aitab smuuti kaalu langetada? See on ju magus!”

Lahendus: isetehtud smuuti sisaldab ainult looduslikke puuviljasuhkruid, mis on äärmiselt kasulikud ja mõjuvad hästi ka kaalulangetusele. Poest ostetud valmissmuutid sisaldavad sageli ka lisatud suhkruid ja kunstlikke magustajaid ning need ei mõju tõesti kaalulangetusele hästi.

Jälgi smuuti tegemisel põhimõtet, et lisad sellesse ainult puu- ja ka köögivilju ning kõik toitainegrupid saaksid kaetud: valgud (pähklid, seemned, taimseid valke sisaldavad supertoidusegud, nt Healthy Weight segud), süsivesikud (puuviljad), head rasvad (avokaado, pähklid, seemned), vitamiinid ja mineraalained.

Boost Yourself Healthy Weight Challenge 2020 jaanuar

Inimeste suurim väljakutse on reageerida elusündmustele nii, et need ei tooks kaasa kannatust, vaid rahu. Kuigi väljakutse võib tunduda hirmutavalt, võid kindel olla, et pärast selle läbimist valdab sind rahulolutunne – sa ei pea vaevama väljakutse ajal pead, mida endale süüa valmistada ning kas toitud ikka õigesti.

Healthy Weight kava on lihtsamast lihtsam ning vaja läheb ainult blenderit ja sinu otsust. Tee seda iseenda jaoks. Pane ennast siin kirja ning smuutitame koos!

UUS!
(13 arvustust)
24.90
-10%
(24 arvustust)
47.80 43.00
(10 arvustust)
23.90

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga