Boost Yourself edasiviivad harjumused uue aasta algul

Edasiviivad harjumused uueks aastaks


Edasiviivad uskumused ja harjumused on nagu vitamiinid, mida tasub iga päev “võtta”. Meil kõigil on pärssivaid harjumusi, mis vähendavad elujõudu ja energiat ning mõjuvad tervisele kahjulikult.

Edasiviivad harjumused vastupidiselt annavad elujõudu, tõstavad motivatsiooni ja toetavad tervist. Need tugevdavad meie enesekindlust, selgust, elutarkust ja heaolu.

Boost Yourselfis alustame uut aastat väljakutsega, mis aitab saavutada hea vormi tervislikult – HEALTHY WEIGHT CHALLENGE. Juurutame uusi harjumusi terveks aastaks, langetame ülekilosid ja parandame enda tervislikku seisundit.

Kui soovid saavutada teatud taseme enda tervises, isiklikus ja ka finantsilises edus, tuleb pühendada iga päev aega enesearengule nii vaimselt kui füüsiliselt. See aitab sul kasvada inimeseks, kes tõmbab ligi edu ja head.

Jäta maha järgnevad harjumused ja mõttemustrid:

1. Elu mõtte puudumine – enamus inimesi keskendub lihtsalt ellujäämisele, andmata enda elule ja tegudele suuremat tähendust. Üks universaalne elu mõte on saada iseenda parimaks versiooniks. Kui sinu elu mõte on suurem kui sinu probleemid, siis suudad sa ka enda probleeme kergemini lahendada.

2. Lihtsamalt läbi ajamine – iga kord, kui otsustad õige sammu asemel teha “lihtsa” sammu, lood enda identiteeti inimesena, kes teeb pigem asju, mis on lihtsad, mitte mida on vaja teha. Kui vajutad hommikul äratuskella snooze nuppu, annad alateadlikult endale signaali, et oled inimene, kes ei pea enda planeeritud lubadustest kinni. Samamoodi on ka toitumisega – iga kord, kui valid harjumuspärase, ebatervisliku toidu, annad alla enda lubaduse osas.

3. “Aega on sellega” suhtumine – tegutsemise asemel loodad, et küll mingi ime ilmub ja elu läheb paremaks. See omakorda soosib edasilükkamist, oma potentsiaali vähest rakendamist ja kahetsusi, mida kõike oleks võinud teha. Sinu tänased sammud määravad, kelleks saad homme!

Boost Yourself Healthy Weight supertoidusegu smuuti

Edasiviivad harjumused uueks aastaks:

1. Eelmise päeva õhtul loo positiivne ootus uuele päevale. Midagi, mille nimel tahad voodist välja tulla ja mida tahad teha. Mõtle ette, milliseid maitsvaid ja tervislikke toite sa järgmisel päeval sööd ja kui hea enesetunne sul on peale söögikorda. Ole elevil enda enesetunde pärast.

2. Liikumine käivitab energiat! Alati ei pea tegema jõusaalis rasket trenni või jooksma kilomeetreid. Ole uuel aastal iga päev kasvõi 30 minutit aktiivne, kõnni päevas 10 000 sammu. Kõnni trepist ning tule bussist üks peatus varem maha, et jalutada. Liikumine aktiveerib positiivsed emotsioonid sinu kehas. Tee endale see kingitus.

3. Hommikul ärgates joo terve klaas vett. Pärast 6-8 tundi magamist on su keha kergelt dehüdreeritud ning see omakorda põhjustab uimasust ja väsimust. Vesi paneb ka su seedimise tööle ja aitab kehal ärgata. Võid veeklaasi panna eelmisel õhtul lauale valmis, siis läheb hommikul kergemini.

4. Jälgi, et iga päev oleksid su menüüs puu- ja köögiviljad. Vajadusel koosta endale kalender, millele pead tõmbama iga päev linnukese, kui oled söönud vähemalt ühe toidukorra ajal piisavalt köögivilju või vahepalana tervislikke puuvilju.

5. Õpi kuulama iseennast. Pühenda see aasta enesearmastusele ja -arengule. Lase enda kehal rääkida. Mida ta päriselt vajab, millal ta on näljane, millal ta nõuab liikumist? Mediteeri, tee joogat ja hingamisharjutusi.

6. Tekita endale väljakutse ning tee uuel aastal üks päev nädalas taimse toidu päev. See tähendab, et ühel päeval nädalas sisaldavad kõik söögikorrad ainult taimseid saaduseid: supertoite, köögivilju, puuvilju, pähkleid, seemneid, kinoad, kaunvilju ja palju muud tervislikku taimset toitu.

Healthy Weight Challenge 6.-19. jaanuarini 2020: juurutame koos uusi harjumusi ja loome endast parimaid versioone, et uus aasta algaks värske ja eduka energiaga.

Boost Yourself Healthy Weight Challenge 2020 jaanuar

Sinu elupäästjad

Me koosneme füüsilisest, intellektuaalsest, emotsionaalsest ja vaimsest osast, mis kujundavad meie elu. Meie välismaailm on meie sisemaailma peegeldus. Seega kui tahad muuta reaalsust, siis tööta enda sisemaailma kallal. Siin on 6 praktikat, mis aitavad luua paremat kooskõla meis endas ja selle kaudu erakordsemat elu.

Life S.A.V.E.R.S.

  • Silence – teadlik vaikus
  • Affirmations – positiivsed afirmatsioonid, jaatused
  • Visualization – visualiseerimine
  • Exercise – trenn, liikumine
  • Reading – lugemine
  • Scribing – kirjutamine, päeviku pidamine

“Ühest vaikuse tunnist võid õppida rohkem kui tervest aastast raamatuid lugedes.” Matthew Kelly

Afirmatsioonid aitavad kujundada mõtteviisi, mis omakorda määrab meie sooritusvõime. Kuna meie peades käib nagunii pidev mõtete virvarr, siis on oluline pigem anda jõudu positiivsetele mõtetele, mis peegeldavad seda, mida me enda elus kogeda tahame.

Võid teha endale inspiratsioonitahvli, kuhu kirjutad edasiviivaid ütlusi ja põhimõtteid või enda väesõnad salvestada ja kuulata neid iga päev.

“Afirmatsioonide kordamine viib uskumuseni. Kui see uskumus saab suureks veendumuseks, hakkavad asjad juhtuma.” Muhammad Ali

Boost Yourself Healthy Weight kakao supertoidusegu

Inpsireerivad mõtteid Boost Yourselfilt:

  • Sööd tervislikult – tunned end tervislikult. Sööd halvasti – tunned end halvasti.
  • Motivatsioon on see, millega edasi liigud, kuid harjumused hoiavad sind liikumises.
  • Kui sa ei suuda seda välja hääldada, siis ära seda suhu pista – see on terve mõistuse hääl.
  • Sa oledki ise see, mida sa sööd – niisiis ära ole kiire, odav, mugav ega järeletehtud.
  • Sa ei pea sööma vähem, vaid sa pead sööma õigeid asju.
  • Ükskõik milline positiivsus on parem kui negatiivsus
  • Need, kellel pole aega tervislikult toituda, on varem või hiljem olukorras, kus nad peavad leidma aja haige olemiseks.
  • Kui tunned, et soovid loobuda, siis mõtle sellele, miks sa üldse alustasid!
  • Ei ole olemas parimat aega, millal tervisliku eluviisiga alustada. Tee seda kohe nüüd!

-25%
(22 arvustust)
47.80 35.85
(9 arvustust)
23.90
(430 arvustust)
19.90

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga