Boost Yourself detox kuur roheliste smuutidega

7 märki, et sinu seedimine on paigast ära


Teinekord me isegi ei tea, et meie seedimine on paigast ära. Inimesed on õppinud elama teatud sorti tundega, mis on tegelikult väga raske ja häiriv, kuid kuna see on igapäevane siis ei osatagi enam vahet teha heal ja halval. Tihti me ei saa isegi aru, et tegelikult võiksime ennast palju kergemalt tunda, sest oleme selle seisundiga harjunud.

Seedimine mõjutab kõike – alustades sinu kaalunumbrist, emotsioonidest ja lõpetades ajutööga

Sinu keha on koduks triljonitele mikroskoopilistele organismidele – bakteritele, seentele, viirustele ja teistele mikroobidele, mis elavad peaaegu kõikjal sinus..

Enamik sinu mikroobidest elab teie sooles, peamiselt sooles ja käärsooles. Bakterid on kõige rohkem uuritud mikroobid – teadlased on avastanud soolestikus rohkem kui 1000 bakteriliiki.

Need pisikesed töömehed teevad palju – nad seedivad sinu toitu, hoiavad immuunsüsteemi, kaitsevad sinu soolestikku nakkuste eest, eemaldavad organismist keskkonnamürke ja toodavad B-vitamiine ja K-vitamiini, mis aitavad kaasa verehüübimisele.

Igaühe soolestiku mikrobioom on ainulaadne, kuid teatud mikroobide kombinatsioonid on terve soole tunnusjooned.

Tavaline soolestik sisaldab väikeses koguses „halbu” baktereid – mikroobid, mis põhjustavad haigestumist, kui nad kasvavad. Sellepärast on hea ja halbade poiste vahelise tasakaalu säilitamine oluline – liiga halvad bakterid teevad teid haigeks ja röövivad hea enesetunde.

Ma usun, et sa tahad elavat ja tervet kogukonda, kus head ja halvad bakterid töötavad koos.

Kui sinu soolestiku bakterid on tasakaalust väljas, ei saa keha ka seedida, mis võib põhjustada tõsiseid seedetrakti seisundeid, sealhulgas ärritatud soole sündroomi, väikeste bakterite ülekasvu ja lekkiva soole sündroomi.

7 märki, et sinu seedimine on väga kehv

  1. Toidu tundlikus või allergiad
  2. Seedetrakti probleemid nagu gaasid, puhitus, kõhukinnisus või -lahtisus
  3. Kaalutõus ja kehv hingeõhk
  4. Nahaprobleemid nagu akne, ekseem ja rosacea
  5. Väsimus
  6. Depressioon ja ärevus
  7. Liigesevalu

Kui tundsid mõne sümptomi enda puhul ära, siis sinu soolestik võib olla tasakaalust väljas.

Seedimist toetavad toidud

Soolestiku tasakaalustust põhjustavad mitmed erinevad tegurid, näiteks:

  1. Sööd liialt töödeldud toiduaineid ja vähe kiudaineid;
  2. Oled haigestunud;
  3. Jood liigselt alkoholi või tarvitad narkootikume;
  4. Kõrge stressitase;
  5. Kaalulangetamine või tõstmine;
  6. Vanemaks saamine;
  7. Reisimine välismaale või muudesse uutesse keskkondadesse.

Õnneks on neile kõigile ka lahendus olemas ning muutma ei pea palju. Kõige efektiivsem ja võimsam viis tasakaalustada seedimist on puhastada ja reguleerida enda toitumist.

Selleks järgi neid nõuandeid:

  1. Loobu suhkrust.
  2. Vali enda söögilauale mitmekülgset toitu.
  3. Toida enda kasulikke baktereid prebiootikumidega: prebiootikumid saadakse köögiviljadest, mis sisaldavad rohkesti lahustuvaid kiudaineid nagu maguskartulid, rooskapsas ja spargel, samuti kohvi ja šokolaad.
  4. Tarvita kollageeni – kollageen parandab soolestiku “voodrit”, mis muudab toitainete imendumise lihtsamaks sinu kehale.
  5. Vabane stressist – stress võib mõjutada soolet mitmel erineval viisi. Leia aega iseendale ja oma lemmik tegevustele.

Igaüks saab enda seedimist lihtsate nippidega parandada

Igapäevane toit on raske ja kurnav, tekitab väsinud tunde? Olemine on laisk, sest rasvased ja rasked toidud on seedimise vaevaliseks muutnud? Lisa enda igapäevaste harjumuste hulka üks klaas Greens Tasakaalu tervisejooki. Vitamiinid ja mineraalid selles joogis on puhtast loodusest ja neid on kehal lihtne omastada. Kui sa soovid klaasitäit tervist või kolme peotäist rohelist, siis on Greens Tasakaal just sulle mõeldud.

Boost Yourself Greens Tasakaal 200g

KASUTAMINE

– Võta vett või mahla.
– Lisa üks teelusikas Greens Tasakaalu.
– Sega ja tarbi.

 

MILLAL KASUTADA?

– Parim aeg Greens Tasakaalu tarbimiseks: kohe hommikul tühja kõhu peale, peale rasket toidukorda, pärast õhtusööki. Lisa see enda igapäevaste harjumuste hulka!
– Võib kasutada koos teiste toodetega, mida juuakse veega, või lisada smuutile.
– Hommikuse sidrunivee asemel aluseline Greens Tasakaal.
– Suvel peale suuri lihasööminguid, talvel pärast ahjupraade.

 

KELLELE SOBIB?

– Sobib igale inimesele.
– Kui soovid lastele lisada rohelist igapäeva toitumisse, siis lisa üks teelusikatäis nende smuutile. Maitset ei ole tunda ja nii saad neid ka tervena hoida.

LOE LISAKS:

Happe ja aluse tasakaal on oluline elu alus (https://www.kliinikum.ee/yhendlabor/pildid/kasiraamat/HIJ/Happe-aluse_tasakaalu_uuring.pdf)
– Oluline mineraal on TSINK, mis aitab kaasa happe ja aluse tasakaalule. Lisaks aitab tsink parandada kognitiivset talitlust – mälu, taju, keskendumist ja mõtlemist.

 

Happe-aluse tasakaalu häirimist mõjutavad
– rasvased toidud
– rohelise ja värske toidu puudumine
– pidev stress

Kolm viisi, kuidas keha tasakaalustab happe-aluse vahekorra
– hingamine
– verepuhastuse süsteem
– neerude eritusvõime

 

Hästi toimiv seedimine hoiab ära paljud tervisega seotud probleemid.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga