Kollageen Boost Yourself

4 asja, mida peaksid teadma kollageeni valides


Nagu öeldud on kollageen nimorganismi kõige tähtsam valk, moodustades 30% kõikidest valkudest ning 70% naha valkude massist. Selle tulemusena peegelduvad kõige rohkem nahas ja organismis toimuvate kollageeni kvaliteedi ja koguse muudatused. Laste ja noorte inimeste organismis uuenevad kollageeni kiud pidevalt. Kuid umbes 25-aastast alates hakkab inimese organism iga aasta kaotama u. 1.5% naturaalset kollageeni.

Niipea kui organism kaotab võimet kollageeni produtseerimiseks, kajastub see eesotsas naha seisundis. Tekivad kortsud, venitusarmid, nahk muutub kuivaks, ilmneb elujõu üldine langus.

Kollageeni toidulisandeid aga on sadu kui mitte isegi tuhandeid ning valikut on tihti raske teha. 

Boost Yourself kollageen

Mida peaks kollageeni valides silmas pidama? Milline on parim valik minule kollageeni valides?

1. Tooraine: kust pärineb kollageenipeptiid

Kollageen on allikana saadaval näiteks kanast, veisest, seast ja kalast. Viimase aja uudis on see, et isegi millimallikatest proovitakse seda toota.

Kollageeni  algallikas mängib rolli kollageeni efektiivsuses ning seetõttu soovitame valida alati kollageeni toidulisandi, mis on loomne. Seda sellel põhjusel, et kehal on kergem omastada loomset kollageenipeptiidi. Taimed ei tooda valmis kollageeni ning inimorganism peaks hakkama seda eraldi tootma. Selle tagajärjel väheneb efektiivsus ning kollageeni imendumine.

Uued Boost Yourself kollageeni supertoidusegud on tarbimiseks kõigile: naistele, meestele, rasedatele, imetavatele kui ka noortele alates 16.eluaastat.

2. Hind: liiga odav on ohumärk

Ebakvaliteetne tooraine on odavam, kuid nende ainete mõjud on ka lühiajalised ning võivad tekitada püsivaid kahjustusi. Üldiselt tulevad need ajapikku ja märkamatult, et ei oskakski seost luua toidulisandiga. Seetõttu ongi vaja teada täpselt, millist kollageeni toidulisandit tarbitakse ning kust see pärineb. Üks asi on aga kindel – kvaliteetne tooraine on alati keskmisest kallim. 

3. Loomne vs taimne

Turul on saada ka taimseid kollageeni toidulisandeid. See on hea valik inimestele, kes järgivad ranget taimepõhist toitumist. Ka meie tahame kõigile valikut pakkuda, kuid seni pole piisavalt teaduslikke tõendeid, mis toetaksid taimse kollageeni tõhusust ning seega oleme keskendunud hetkel kollageeni supertoidusegule, mis sisaldab äärmiselt kvaliteetset rohumaal kasvatatud veise kollageenipeptiidi.

Ränidioksiidi, fütotoitaineid ja C-vitamiini sisaldavad puu- ning köögiviljad võivad aidata luua naha looduslikku kollageeni, kuid on kõige tõhusamad koos kollageeni toidulisandiga, mis toetab naha hüdratsiooni, spordivigastustest taastumist, südame-veresoonkonna tervist ja muid kasusid, millega seoses kollageeni on uuritud.

Boost Yourself kollageeni supertoidusegu sisaldab äärmiselt kvaliteetset rohumaal kasvanud veise kollageenipeptiidi.

Boost Yourself kollageen

4. Lisaained, mis aitavad kehal omandada: näiteks inuliin, C-vitamiin

Kollageeni näol on tegemist võrdlemisi suure ja keerulise valgumolekuliga, mis koosneb 19 erinevat liiki aminohappest (nii asendatavatest kui ka asendamatutest). Peamiselt sisaldab kollageeni molekul aminohappeid glütsiin ja proliin ning olulisel määral ka arginiini ja glutamiini.

Meie kehas algab kollageeni tootmine prokollageenist, mis koosnebki glütsiinist ja proliinist. Prokollageeni moodustumise protsess nõuab aga toimimiseks lisaks ka C-vitamiini ja vaske.

C-vitamiin: leidub kõige rohkem mustsõstardes ja marjades nagu goji marjad, karusmarjad, vaarikad ning ka paprikas ja kibuvitsas.
Vask: leidub kõige rohkem siseorganites, toorkakaopulbris, seesamiseemnetes, india pähklites ja läätsetes.

Boost Yourself kollageeni supertoidusegu sisaldab puhtaid looduslikke lisaaineid nagu näiteks mustsõstar, toorkakao, vaarikad, karusmarjad, mis sisaldavad ohtralt C-vitamiini, vaske, kaaliumi ja erinevaid vitamiine.”

Päevaseks efektiivseks annuseks peetakse kollageeni puhul 5-10 grammi (kuni 10 000 mg). 

Paljudes toidulisandites on aga kollageeni kogus palju väiksem. On isegi toidulisandeid milles on vaid paarsada milligrammi kollageeni.

Vali alati kollageeni toidulisand, milles on vähemalt 3-5 grammi päevases annuses, et saada sellest maksimaalselt palju kasu.

1 spl Boost Yourself kollageeni supertoidusegu = 4g puhast kollageeni

Ole terve!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga